رفتن به محتوا

تأمین روغن موتور شارژ اولیه خودروهای BMW توسط فوکس

17.09.2023 - 09:01

شرکت اتومبیل‌سازی BMW Brilliance Automotive Ltd، (که مشترکاً متعلق به BMW آلمان و Brilliance چین می‌باشد) به نام "بی‌ام‌دبلیو بریلیانس" یا "BBA" و شعبه فوکس در چین، در تاریخ 16 اوت در کارخانه موتورسازی BBA در شهر شن‌یانگ، مراسم آغاز تأمین روغن‌موتور 0W-20  توسط فوکس، جهت شارژ اولیه موتور خودروها را برگزار نمودند.

روبرت اولیور (مدیر لجستیک) و تیان لو (مدیر کل خرید) از کارخانه موتورسازی BBA و همچنین اسکار ژای (معاون فروش OEM خورویی)، گری هوپر (معاون مدیریت محصول)، یانگ ژوان (معاون بازاریابی)، لی پنگ (مدیر دپارتمان خودروهای سواری) و ژو ژیبائو (مدیر فروش) از فوکس چین از افراد حاضر در این مراسم بودند.

طبق اظهارات آقای روبرت اولیور (مدیر لجستیک)، شرکت‌های بی‌ام‌دبلیو و فوکس از سال‌های خیلی دور، تعاملات تجاری مشترکی دارند و پس از ورود به بازار چین، همچنان در تعامل نزدیکی با یکدیگر باقی‌ مانده‌اند. شروع تأمین روغن‌موتور 0W-20 فوکس، جهت شارژ اولیه، نشانگر مرحله مهم دیگری در همکاری نزدیک، بین دو این شرکت است. به‌عنوان یک شریک دیرینه، گروه بی‌ام‌دبلیو و فوکس همواره به ارائه محصولات و خدمات عالی متعهد بوده‌اند. روغن‌موتور 0W-20 فوکس با فرمولاسیونی ویژه، با استاندارد‌های لازم بی‌ام‌دبلیو یعنی +BMW LL-17 FE، سازگاری داشته و آزمون‌های آزمایشگاهی و جاده‌ای بسیار دشواری را با موفقیت پشت سر گذاشته تا روانکاری و محافظت کاملی را برای موتور خودروهای بی‌ام‌دبلیو ارائه نموده و عملکرد بهینه آن‌ها را تضمین نماید.

افراد حاضر در عکس: آقای روبرت اولیور، مدیر لجستیک BMW چین/ آقای اسکار ژای معاون فروش OEM خودرویی فوکس چین

تماس با شرکت
021-71164
ساعات کار:

شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:00 تا 17:00