Jump to content

شرکت فوکس صاحب یکی از کارخانه های تولیدکننده‏ تخصصی روانکار سنتزی در آمریکا شد

20.11.2019 - 12:49

گروه فوکس، که در زمینه‏ روانکارهای صنعتی در دنیا فعالیت می­کند، تفاهم نامه ای را به منظور خرید شرکت Nye به امضاء رسانده است. NYE که در شهر Fairhaven  ماساچوست مستقر است، یکی از پیشگامان نوآوری، فرمولاسیون و ساخت روغن های سنتزی است. با انجام مراحل پایانی این قرارداد، گروه فوکس دامنه محصولات تخصصی خود را گسترش داده و ضمن ارائه راه ­حل­های مهندسی در بازارهای مختلف، فرصت­هایی را برای ارائه برنامه­ های جدید کاربردی و مهم خلق خواهد نمود. این فعالیت همچنان از شهر Fairhaven ماساچوست ادامه خواهد داشت.

به گفته آقای George Mock، رئیس شرکت Nye، مأموریت این شرکت مشارکت با شرکت­های نوآور و تولید روانکارهای با کارایی بالا با استفاده از تکنولوژی خاص و مهندسی ما می­باشد. این شرکت با بهره ­مندی از ترکیب نمودن تجربیات موفق گذشته و دانش فنی عمیق خود به حل چالش­های مهندسی مشتریان خود در حوزه­های خودرویی، دارویی، هوافضا صنایع با شرایط کاری در خلاء می­ پردازد.

اشتفان فوکس، رئیس هیئت مدیره شرکت فوکس در این زمینه می­گوید: ما از پیوستن شرکت Nye به گروه فوکس بسیار هیجان ­زده هستیم. از آنجایی که هر دو شرکت در زمینه مشابه فعالیت دارند، محصولات Nye به ما این اجازه را خواهد داد که بر روی فعالیت­های با ارزش افزوده بالاتر سرمایه­ گذاری نماییم. این امر به شرکت فوکس این قابلیت را می­دهد که با ارائه طیف وسیعی از روانکارها در بازارهای هدف خود فعالیت نماید.

Keith Brewer رئیس و مدیرعامل فوکس آمریکا در ادامه صحبت­های آقای اشتفان فوکس افزود: تبحر شرکت Nye در زمینه مهندسی و مشارکت در طراحی، به ما این اجازه را خواهد داد که ارتباطی منحصر به فرد با مشتریان خود داشته باشیم. ما با استفاده از این رویکرد و نفوذ گسترده خود در بازار، این ارتباط را بنا خواهیم کرد.

طرفین انتظار دارند که این قرارداد تا پایان سال 2019 اجرایی شود.

شرکت Nye 180 نفر کارمند دارد و در آمریکای شمالی، اروپا و آسیا فروشی برابر با 51 میلیون دلار ( حدود 46 میلیون یورو) در سال مالی 2018 داشته است.

در سال 2018 گروه فوکس با حدود 5446 کارمند، فروشی معادل 2567 میلیون یورو داشته که سهم  فروش فوکس آمریکا از این مقدار با 420 کارمند برابر 284 میلیون یورو بود.

Service Contact
+982171164
Business hours:

Sat-Wed: 08:00 - 17:00