Jump to content

تجارت در زمینه‏ مدیریت فرآیند مواد شیمیایی در آمریکای شمالی از آنِ فوکس شد

06.11.2019 - 09:31

شرکت FUCHS تجارت در زمینه‏ مدیریت فرآیند مواد شیمیایی در آمریکای شمالی را از آنِ خود نمود.

گروه FUCHS به عنوان شرکتی با فعالیت جهانی در زمینه‏ تولید انواع روانکار، کسب و کار شرکت ZIMMARK INC را تصاحب نمود. شرکتی خدماتی با مرکزیت برلینگتون، انتاریو و کانادا، که خدماتی در زمینه‏ ایجاد ارزش افزوده را در فضای مدیریت فرآیند روانکارها و مواد شیمیایی (CPM) ارائه می نماید.

گروه فوکس با کسب این مالکیت، مجموعه‏ خدمات خود را در بازار روانکارهای صنعتی گسترش می دهد و فرآیندهای آن را که در سایر بخش های جهانی قابل اجراست، گسترش خواهد داد. فعالیت در این بخش به عنوان واحد مجزای فرایند مواد شیمیایی (CPM) در بخش تجارت صنعتی فوکس آمریکای شمالی، عملی خواهد شد.

Keith Brewer به عنوان مدیر عامل فوکس در ایالات متحده امریکا اشاره نمود: "امروز مشتریان بزرگ و با کاربری های خاص، به دنبال همکاری یکپارچه با تأمین کننده‏ روانکارهایی هستند که بیانگر راه حل‏ها و چالش‏ های موجود در این زمینه نیز باشند. فوکس در این رابطه، پیشنهاد دهنده‏ راه حل‏های متعدد مدیریت فرآیند مواد شیمیایی (CPM) در اروپا و چین می‏باشد. ما با تمرکز بر برنامه های کنترلی دقیق، به عنوان هسته ‏ای برای رشد در بخش خدمات کسب و کار در ایالات متحده، از مدیریت فرایند فنی (Z-TPM) ZIMMARK استفاده خواهیم نمود. مالکیت و به خصوص تیم ZIMMARK، به میزان قابل توجهی خدمات ما را در زمینه‏ی ارائه‏ خدمات ارزش افزوده به مشتریان جدید، با توجه به جایگاه فوکس در بازار بسط خواهد داد.

این نقل و انتقال از اول نوامبر ۲۰۱۹ اجرایی می‏باشد.

شرکت ZIMMARK در سال مالی 2018 تعداد 60 نفر نیرو و 4 میلیون یورو فروش را در شمال امریکا داشته است.

در سال ۲۰۱۸، گروه FUCHS فروش 2.567 میلیون یورو و تعداد کارکنان ۵,۴۴۶ و شرکت فوکس ایالات متحده آمریکا فروش 284 میلیون یورو با تعداد ۴۲۰ کارمند را به ثبت رسانده‏ اند.

مانهایم، یکم نوامبر ۲۰۱۹

Service Contact
+982171164
Business hours:

Sat-Wed: 08:00 - 17:00